Tidig morgon!

Idag vaknade jag klockan fem och då var jag pigg, men tänkte att nu kan man inte gå upp så jag låg i sängen tills klockan var sex gick då upp och städade lite.

Var hos doktorn i går, eller inte hos doktorn för hon var ledig, men jag var och tog lite prover och så, hon som var där ringde doktorn, så jag fick lite mediciner för jag har nån form av bakterier.
Vi får hoppas att det blir bättre nu.

Vi har fått tillbaks telefonen nu det var en sladd som hade gått av, undrar om det slutar att brusa nu?


Återkommer med bilder snart...väntar bara på att bilderna ska laddas in...våran fiiina gran
davids rum
davids rum
Farlig hylla den kan ramla över barnenInte så farlig hylla längre 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt att få se lite bilder ;)fint ni har gjort det i dvids rum, diggar tapeten på tredje bilden.

Var det den farliga skåpet som Åke och Inger tjatat om att ni skulle skruva fast?

2009-01-14 @ 07:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0