Smulan!


Vad tror ni?

För ett par veckor sedan, så vaknade jag av att jag fick sms, jag läste det, gick och kissade sen lade jag mig i sängen igen, vänder mig om för att se om jag hade fått något svar på mitt sms.
Då jag ser att något av barnen står framför mig, jag säger ;Kom och lägg dig då.
Inget händer, jag säger ; Men varför står du bara där kom och lägg dig då.
Fortfarande inget som händer, då jag börjar viffta med armarna för att "ta tag" i vem det nu var, men det står ju ingen där.
Jag vänder mig om och tänker "jaha det var bara ett spöke" .


Vad tror ni att det var? Jag har inte sett något efter det, eller hört.

Men jag tror att det var farmor eller morfar, jag vet inte varför men jag tror mer på farmor, jag får fråga dem när jag möter dem nästa gång.

I soffan!

Nu sitter jag i soffan och bloggar, det är ju lyx kanske, fast bara kanske (och lite förhoppningsvis) såblir det mer bloggande nu när jag kan sitta i soffan, ute, i bilen ja även på max och blogga.

Jag har sökt ett jobb som jag tycker låter kul, synd bara att det ligger i Jönköping, det är lite för långt att åka, men jag måste ju söka så nu har jag gjort det.

Våran veranda mot grannarna är nu färdig ska bara köpa bord och stolar så får vi ha invigning sen.


Nytt!!!

Nu har våran bebis Britney kommit hem, det går bra hon kissar bara inne ca 2 gånger om dagen, och det är på natten.

Jo Sofie stefan han fick hoppa ner från lastbilsflaket och då ramlade han lite olyckligt.

Jag har nu börjar att jobba i en baby och barn butik det är kul trots att det bara är 2 timmar om dagen.


Vi har köpt en ny dator då våran andra har pajat.

RSS 2.0