Till salu!

Liten ca 80 cm hög, ca 13 kilo, studsande, väldigt söt och snäll.

Dreglar lite, äter som en häst.

Gnäller mest hela dagarna.


högst erbjudande....

Bild kan mailas

























Fredag!

Jag har sååå ont i ryggen har haft det nu i ett tag får nog åka någonstans snart.

Hurru Mona NÄR Brittan kommer till Sverige då SKA vi väl gå och se henne!?! För det är klart att hon kommer.

Idag har jag en monster lista på vad jag ska göra så jag hinner inte (som vanligt) skriva så mycke idag, kanske att jag kan skriva när jag är färdig...om jag blir färdig inte lätt med 2 marodörer till söner.

Trött...

Jag är såå trött har inte sovit ordentligt på snart 3 veckor. börjar ta ut sin rätt nu.

Jag håller på att piffar i köket det kommer att bli så fiint, det kommer bilder när det är klart.

Vi har fått snö igen jag som var så lycklig när den försvann, får hoppas att den försvinner igen och solen tittar fram.

Ska gå och duscha heidi nu. 

RSS 2.0