Utmaning

 

Tre saker som skrämmer dig:

Speglar i mörker, att förlora mina nära och kära, tvestjärtar

Tre personer som får mig att skratta:
 
Mona, gud så klyshigt men roliga ståupare, Roddy
Tre saker jag älskar:

Min familj, musik och lata mig

Tre saker jag hatar:

Plågeri mot levande varelser, odrägliga hundar och varma dagar när jag tvingas sitta inne

Tre saker jag inte förstår:

Krig, hur politikerna kan få så mycket i lön och så gör de ingenting, hur vissa människor tänker

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

En telefon, pennor och jojo´s

Tre saker som jag gör just nu:

Bloggar, jobbar och undrar om det blir åska
 

Tre saker som jag vill göra innan jag dör:

Åka till USA, åka på bröllopsresa och att bara vara hemma en heldag och bara slappa slippa tänka på barn och djur

Tre saker jag kan göra:

Tapetsera, få stoooora barn (jo det får man skriva) och det skulle vara kul att skriva något som ingen annan kan (nästan ingen iaf ) som tex joddla eller trolla eller nått men jag får väl skriva tvätta för "jag älskar ju att tvätta" 

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Joddla, trolla och dansa

Tre favoriträtter:

kotletter med beasås och fetaost, fahijtas (?) och pannkakor

Tre personer jag utmanar:

Eftersom jag inte känner tre personer som bloggar så tänker jag skriva tre personer som det skulle vara kul att läsa om, Mamma, Mormor, Julia och Veronica H...oj nu blev det visst 4 personer...men skit samma


RSS 2.0