Nu var det ett tag...

Vi har en fröken på dagis och jag vet inte om hon är med barn eller bara gått upp lite i vikt, det är lite jobbigt för jag vågar inte fråga, då kanske hon tar illa vid sig. Jag får väl vänta och se till efter jul.

Nu ska vi börja renovera Emmies rum vi får se hur det blir har inte bestämmt oss riktigt.

Vi hade sååå fint här förut med en massa snö nu är det bara grönt och det är trist.


God morgon!

Nu sitter jag här och lyssnar på vinn Adams pengar. Fan vad han är duktig, jag tror att jag har haft fler rätt än Adam typ 2 gånger på 4 år.

Igår var det sista babysimmet trist, men vi ska fortsätta igen nästa år.

Jag vann inte idag heller.

Idag ska jag städa framför allt källaren som har större dammråttor än vad Heidi är'

Så var han ute

Som jag trodde så åkte Robin ut ur IDOL så nu hejar jag på Kevin (fast mest bara för att det alltid brukar gå bättre för tvåan).

Idag vaknade jag 0442 och kunde inte somna om så efter att ha legat och vridit mig i typ vad som kändes i en evighet så gick jag upp och då var klockan "bara" 0552, fattar inte varför jag ska vakna så tidigt jämt.

Sofie jag ska ta kort så får du se vad vi har gjort. Jag ska försöka att inte  äta upp Emmie ;-)

Mona; det kommer men inte nu om två-tre år då kör vi. Ni är med då va?

Hon E rolig!

Igår satt jag och tittade på "unga mödrar" då jag blev lite bebis sugen så jag sa till Stefan "nu är det dax"

"Blev du barnsugen nu" frågar Stefan "ja" svarar jag.
Då Emmie kläcker ur sig "Du får inte äta mig iaf"

Hihi



Senare på dagen n'r vi skulle åka hem så blev hon lite hes då hon frågar varför hon låter som en kille?

Duktiga vi

Jag vill bara säga till mamma och åke att nu har vi gjort det som ni tjatade på, hoppas att ni bli nöjda.

Strömlöst

Jag och M satt och tittade på Cry-baby när strömmen gick, jaha here we go again tänkte jag men den vara "bara" borta i 4 timmar.


Först och främst vill jag bara säga GUD vad skönt att Johan fick lämna IDOL.


I helgen har jag, Stefan och de 2 äldsta barnen varit på Leos lekland, där vi träffade Mona och Robert med sina barn det var kul Emmie tycktye att vi skulle åka till leksaksaffären där man får leka i igen, så det kan vi nog göra det var inte så farligt dyrt 100 spänn per barn. Wille han fick vara med mormor och morfar och det hade gått bra det med .


Igår var det bad igen Wille är så jätte duktig synd att det bara är en gång kvar, vi får väl se om det blir någon fortsättning. 


RSS 2.0