Helgen!

I helgen var jag, Stefan och Emmie på Disney on ice det var kul Emmie ville inte åka hem hon tyckte vi kunde sova där hihi.

Det var inte så farligt dyrt, det var ju dyrt men jag trodde att det skulle vara dyrare än det var.

Jag har slutat att dricka läsk och äta godis har snart klarat 2 veckor tycker att jag är duktig.

Det kommer bilder på Emmies rum jag ska bara sätta upp lampan och gardiner först så att det ser bra ut, kommer även bilder på Willes rum för det tror jag inte att jag har lagt ut.

Sofie julia säger "tack".

Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktig du är som inte ätit godis och druckit läsk på 2 veckor! Innefattar det kakor och bullar med?

Själv måste jag försöka skaffa mig mer motivation för att kunna sätta igång med sånt. Hoppas våren kommer snart, då brukar det oftast bli lite bättre med både mat/godis och promenader.

Kram

2009-02-11 @ 22:07:39
URL: http://sofies.webblogg.se/
Postat av: V

Japp det är även alla kakor och bullar, försöker att inte äta nått sött.

2009-02-12 @ 13:53:22
URL: http://veroniqas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0