Har såååå tråkgt!!!

Sitter på jobbet, det är lugnt det händer ingenting, ingen kund, inget mail, ingen som ringer.
Det är ju tur att det finns en dator här, annars skulle man nog somna =)

Idag är min lilla David sjuk, vi får hoppas att han hinner bli frisk tills på fredag då han fyller 3 år blir stora killen.

I sommras har jag varit på både Britney Spears och Madonna, jag är väldigt glad att jag gick på båda konserterna, menjag blir lite sne när man läser att Brittan fick 3 plus, och Madonna fick lika många, det var en stoooooor skillnad på deras uppträdanden, den ena mimar, den ena bara springer runt i BH och trosor för att bara "visa" upp sig själv, medans den andra sjunger på riktigt och vill göra en bra konsert inte bara för pengarnas skull.

Nä det var inte rättvist att ge de på 3 plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0