Så blev det grönt

Jag som hade tänkt åka pulka i helgen, hoppas på mer snö till helgen.

Idag var jag i Vetlanda och skulle köpa mat, men det hanns inte med, så det får bli i morgon efter öppna förskolan.
Jag hittade en julklapp till "säcken" vi får se om den uppskattas.

David hade kissat ner sig i går, men idag hade han klarat sig och gick och kissade och var SÅ duktig fram tills dess att de gick ut och fröknarna glömde att sätta på han blöja och då kissade han ner sig...stackarn.

David är hos Julia nu han vilje följa med henne hemefter att vi hade kört lite; Julia sa nej, men ni skulle ha sett hundögonen, de kunde hon inte säga nej till så han fick följa med.

Kommentarer
Postat av: Sofie

2008-11-26 @ 16:21:39
Postat av: Sofie

Oj, vart lite fel, råka trycka på enter innan jag hann skriva min kommentar, shit happends.



Vad är "säcken" för något?



Ska bli massor med plus grader här uppe, men det lär nog dröja innan snön riktigt försvinner. Får komma upp hit och åka pulka, och samtidigt träffa mig, jag kan åka pulka med er! Låter väl som en superbra plan tycker jag!

2008-11-26 @ 16:24:25
URL: http://sofies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0