Måndag...

Idag var jag och badade med lilleman, allt går jätte bra (han ÄLSKAR att bada) trots att han kanske har sovit i max 20 minuter sen halv sex ( badet är halv 11) MEN när vi är färdiga och ska sjunga hejdå sången då, då kräks han. Bara lite och det var troligtvis för att han hade druckit för mycket vatten men jag tyckte ändå att det var lite pinsamt med tanke på att jag hade sagt när vi kom att "det var länge sen han kräktes nu".

Ja så kan det gå, nu sover han, har gjort det sen vi kom hem vid1 tiden. Jag är SÅ glad att jag har andningslarmet.

Emmie är med mormor till ljungby, hon har pratat så mycket om att åka dit, för hon vet ju inte vilken färg Ljungby har :-)

Ska städa nu får besök i morgon på morgonen så jag hinner inte göra det då. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har Emmie kommit fram till nu vilken färg Ljungby har?

2008-11-24 @ 21:37:34
URL: http://sofies.webblogg.se/
Postat av: Inger

Kan meddela att Ljungby är gult:)

2008-11-24 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0