Det blev inget...

...fika idag, alla som skulle komma blev sjuka lite trist, men vi tar det någon annan dag.

Inatt har det kommit snö, inte så mycke men kanske 1 dm eller nått sånt, hoppas att det kommer så pass mycke snö så man kan åka pulka, det har man ju inte gjort på år och dar, sist jag åkte pulka tror jag var när david var liten.

Idag ska vi på kvartsamtal med båda dagisbarnen ska bli kul att höra vad de har att säga.

David hade ingen blöja på sig till dagis idag undrar hur det har gått?

Kommentarer
Postat av: Inger

Hur gick det då? Utan blöja alltså

2008-11-25 @ 22:27:47
Postat av: Sofie

"sist jag åkte pulka tror jag var när david var liten"

Låter som om David är jätet stor nu...men det är han ju inte, han är ju fortfarande liten. När jag var på promenad i helgen var det jätet många som åkte pulka med sina barn vid lötsjön.

2008-11-25 @ 22:28:00
URL: http://sofies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0