Strömlöst

Jag och M satt och tittade på Cry-baby när strömmen gick, jaha here we go again tänkte jag men den vara "bara" borta i 4 timmar.


Först och främst vill jag bara säga GUD vad skönt att Johan fick lämna IDOL.


I helgen har jag, Stefan och de 2 äldsta barnen varit på Leos lekland, där vi träffade Mona och Robert med sina barn det var kul Emmie tycktye att vi skulle åka till leksaksaffären där man får leka i igen, så det kan vi nog göra det var inte så farligt dyrt 100 spänn per barn. Wille han fick vara med mormor och morfar och det hade gått bra det med .


Igår var det bad igen Wille är så jätte duktig synd att det bara är en gång kvar, vi får väl se om det blir någon fortsättning. 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hörde att du hade ringde idag, men jag log och sov, hade jobbat natt. Ringde tillbaka men du svara inte. Försöker imorrn igen. Puss

2008-12-03 @ 22:40:34
URL: http://sofies.webblogg.se/
Postat av: Mona

Mysigt med strömlöst!! Det får vi aaaaldrig här ute i storstan..! =(

Skriv mer! =)

2008-12-04 @ 13:49:24
URL: http://sisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0