Utmaning




Det är min plutt (David). Som inte är så gammal, i den gamla vagnen.


 Jag har oxå en gammal bild

Det skulle vara det sjätte mappen och den sjätte bilden.

Kallt

Idag är det kallt ute, men eftersom vi har tempen i solen så är det svårt att veta, men kallt är det och inte får jag tända i pannan för sotaren kommer och då måste den vara kall.

Wille är en gnällspik och bara drar mig i bennen och gnäller det är jobbigt man kan inte göra någonting.

Förhoppningsvis kommer jag i väg i dag och kan handla lite mat. 

Helgen!

I helgen var jag, Stefan och Emmie på Disney on ice det var kul Emmie ville inte åka hem hon tyckte vi kunde sova där hihi.

Det var inte så farligt dyrt, det var ju dyrt men jag trodde att det skulle vara dyrare än det var.

Jag har slutat att dricka läsk och äta godis har snart klarat 2 veckor tycker att jag är duktig.

Det kommer bilder på Emmies rum jag ska bara sätta upp lampan och gardiner först så att det ser bra ut, kommer även bilder på Willes rum för det tror jag inte att jag har lagt ut.

Sofie julia säger "tack".

Glömde

Julia har nu klarat körkortet GRATTIS Julia hon hade 56 av 62 rätt heeelt ok tycker jag.

Ensamhet?!?

Vad är det? Någon därute som vill förklara det, jag tror att jag har glömt.


Idag är det vitt ute, ska nog gå ut och åka pulka i helgen, hoppas att den ligger kvar.

Wille går nu en massa han mer går än kryper han e sååå duktig.
David är sjuk och Emmie är söt...fast det är de allihopa.

Idag ska jag försöka mig på att städa och tömma Emmies rum på verktyg nu när rummet äntligen är fardigt ska även försöka mig på att sätta upp gardiner i Wille och Emmies rum.

RSS 2.0